Justament aquest motor ni idea..No sé quines marques de pistons,arbres de lleves encara estàn amb actiu per aquest tipu de motor.
Si coneixes a una rectificadora de motors, allà et podan guiar sobre quines peces i tal,pressupost......
Hi han gent/cases que es dedican a fer projectes per preparar tot tipus de motor(però això comporta una despessa ecònomica molt elevada, estem parlant que un projecte d'aquests tipus et pot equivaldre tranquilament de la meitat que et pot costar fer-te el motor).Tot i això sinó tens contactes

Conta amb una cosa, si tens bé la bancada del motor endavant, hauràs de portar el bloc motor,culata a la rectificadora.Si coneixes els de la rectificadora que són de 100% de confiança no siguis tonto, que et montin ells el motor sencer et cobraràn igual tant si tel montan ells com si te les de muntar tu mateix.
Jo si m'haguès de fer un altre motor, que mel montin

Menys mal de caps en el sentit que no has d'invertir temps amb muntar el motor,començar a buscar els pars "d'apriete" i tot plegat.Pel Delta ho vaig fer perque em feia gràcia muntar-lo jo mateix,un cop fet.El pròxim motor que hagi de fer ja mel montaràn...

Tinc en ment per més endavant un m3 e30, i el motor mel faràn...xD