Autor Tema: COMO PREPARAR UN MOTOR 903 ???  (Llegit 436 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

J.M.PIERA

• Usuari Sr.
  • Missatges: 285
  • Gènere: Masculí
    • Veure Perfil
COMO PREPARAR UN MOTOR 903 ???
« el: 10 de Gener de 2010, 10:24:29 »

Alguién que entienda del tema y me pueda guiar en como preparar un motor del 127 903 c.c.

Salut.
.                J.M.PIERA.
Presidente Club Abarth Catalunya.
         jmpiera@clubabarth.org
           www.clubabarth.org
           www.senselimits.org
          www.masiavirtual.com

JWRC

• Usuari Complet
  • Missatges: 132
    • Veure Perfil
    • Colla Verglas
Re: COMO PREPARAR UN MOTOR 903 ???
« Respondre #1 el: 12 de Gener de 2010, 13:06:03 »
Justament aquest motor ni idea..No sé quines marques de pistons,arbres de lleves encara estàn amb actiu per aquest tipu de motor.
Si coneixes a una rectificadora de motors, allà et podan guiar sobre quines peces i tal,pressupost......

Hi han gent/cases que es dedican a fer projectes per preparar tot tipus de motor(però això comporta una despessa ecònomica molt elevada, estem parlant que un projecte d'aquests tipus et pot equivaldre tranquilament de la meitat que et pot costar fer-te el motor).Tot i això sinó tens contactes ;)

Conta amb una cosa, si tens bé la bancada del motor endavant, hauràs de portar el bloc motor,culata a la rectificadora.Si coneixes els de la rectificadora que són de 100% de confiança no siguis tonto, que et montin ells el motor sencer et cobraràn igual tant si tel montan ells com si te les de muntar tu mateix.
Jo si m'haguès de fer un altre motor, que mel montin :D Menys mal de caps en el sentit que no has d'invertir temps amb muntar el motor,començar a buscar els pars "d'apriete" i tot plegat.Pel Delta ho vaig fer perque em feia gràcia muntar-lo jo mateix,un cop fet.El pròxim motor que hagi de fer ja mel montaràn... ;D ;D

Tinc en ment per més endavant un m3 e30, i el motor mel faràn...xD

JWRC

• Usuari Complet
  • Missatges: 132
    • Veure Perfil
    • Colla Verglas
« Respondre #2 el: 12 de Gener de 2010, 13:10:00 »
Ups perdó no anem a la qüestió, amb un arbre de lleves més creuet,pistons sobredimensionats i si pots trobar per motors preparats millor que millor....Això amb peces especials.....Segons la meva opinio amb això ja tens un motor una mica més millorat,tampoc cal passar-se i tindre aquí un coet que després els problemes venen pel frens,suspensions,rodes.......

Amb això pel que fa el motor, i al carburador tocadet, guai del paraguai ;D

David A112

• Usuari Jr
  • **
  • Missatges: 92
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 06 de Març de 2010, 10:47:45 »
Yo he tocado algún motor de estos igual te puedo ayudar un poco. Mejor nos ponemos encontacto por teléfono.

Saludos

David
« Darrera modificació: 06 de Març de 2010, 10:57:02 per David A112 »

Ingertoscobass

• Novato
  • *
  • Missatges: 5
  • Nou usuari
    • Veure Perfil
Re:COMO PREPARAR UN MOTOR 903 ???
« Respondre #4 el: 28 de Maig de 2010, 01:34:07 »
Hola,Mahle tiene pistones,Cat cams ejes de levas,y Arp bielas,Saenz, etc todo depende del tope que pongas.Si aprobechas el mismo material,puedo informarte.
Saludos

Ingertoscobass

• Novato
  • *
  • Missatges: 5
  • Nou usuari
    • Veure Perfil
Re:COMO PREPARAR UN MOTOR 903 ???
« Respondre #5 el: 22 de Juny de 2010, 23:58:03 »
Hola,no tengo aviso en mi correo,de tus dudas,como lo tienes en el registro,si quieres algo mandame un mensaje.

Saludos